18 Ocak 2016 Pazartesi

Porttatil'in Kupaları...



Kendime yeni  bir hobi buldum. Ve inanılmaz keyif alıyorum. Porselen süsleme:) Son 1-2 haftadır araştırıyordum nasıl yapıldığını, hemen gerekli malzemeleri edindim tabi ki. Ve evdeki beyaz porselenleri boyamaya başladım:))

Eşim bir an evde beyaz hiçbir şeyin kalmayacağından endişe etmiş olsa gerek, ofisindeki  beyaz kupaları kapıp eve getirdi hafta sonu, bunlara bizim şirket logosunu yapar mısın dedi?!!!:) Eşim  ve ortağı Faruk abinin sahip olduğu Porttatil.com'un kupalarını hazırladım. Senelerdir Ekmar Turizm ile turizm sektöründe hizmet veren iki tecrübeli ortak, Porttatil ile "Seçkin tatiller yaratır." sloganıyla turizm sektöründeki güçlü iş ortaklarıyla müşterilerine otel, yurtiçi - yurtdışı turları, gemi turları, uçak bileti, araç kiralama, transfer ile hizmet vermeye başladılar. Gezmeyi sevenlere duyurulur...

Umarım onlara hazırladığım bu kupalar şans getirir...





Yeni şeyler denemeye devam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder