27 Ocak 2016 Çarşamba

Kişiye özel hediye - Meliha'nın kupası:)




Dün akşam sevgili arkadaşım Meliha Onat'ın doğum günü için bir araya geldik. Çok özlemişim:) Sevdiklerimize kendi hazırladığımız şeyleri hediye etmek en güzeli sanırım. Ben de Melihacığım için el yapımı bir hediye hazırlamayı tercih ettim.  Theta Healing tekniğiyle dokunduğu insanların hayatında köklü değişikliklere sebep olan güzel insan için tema tabi ki'de Thetaydı.  Ben henüz Theta Healing seansı ya da eğitimi almadım (en kısa sürede alacağım),ama bunu deneyimlemiş olan kişileri  dinleyince ve paylaştıklarını okuyunca hayatımıza katacağı değişiklikler muazzam. Theta Healing tekniğini merak edenler mutlaka incelesin derim. Sevgili Meliha'nın web sitesinde ( www.melihaonat.com ) bir sürü bilgi mevcut. Kendisi birçok şehirde ve Kıbrıs'ta eğitimler veriyor. 

Hazırladığım hediyeyi beğenmesine de ayrıca çok sevindim. Ağız tadıyla güzel kahveler iç canım arkadaşım....İyi ki varsın.





Sizler de sevdiklerinize kişiye özel hediye arıyorsanız, sevdiğiniz kişinin nelerden hoşlandığını söyleyin, onun için, özel olduğunu hissettirecek ve yüzünü gülümsetecek bir hediye paketi hazırlıyayım.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder